مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-30اقتصادي

48 پروژه عمرانی دهه فجر در دامغان افتتاح می شود


فرماندار دامغان از افتتاح 48 پروژه عمرانی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این طرح ها اعتباری بیش از 49 میلیارد تومان هزینه شده است.

- ، مهدی بندر آبادی صبح یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر به میزبانی فرمانداری دامغان ضمن بیان اینکه طی این دهه 48 پروژه عمرانی دهه فجر در دامغان افتتاح می شود، ابراز داشت: این طرح ها بخش های راه و ترابری، منابع طبیعی، بنیاد مسکن، هلال احمر، جهاد کشاورزی، دهیاری ها و اداره صمت را شامل می شوند.

وی بابیان اینکه برای بهره برداری از این طرح ها اعتباری بیش از 49 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: طی ایام الله دهه فجر سال جاری نیز کلنگ زنی مخزن 500 مترمکعبی آب منطقه سر کویر دامغان، احداث آموزشگاه 12 کلاسه به مساحت دو هزار و 212 متر مسکن مهر و عملیات اجرایی ساخت ساختمان آتش نشانی شماره 3 آغاز خواهد شد.

فرماندار دامغان بابیان اینکه چهار پروژه سرمایه گذاری دامغان در بخش خصوصی افتتاح خواهد شد، ابراز داشت: این پروژه ها بااعتبار بیش از 38 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که پیش بینی می شود بتواند سهم مهمی در ارتقا اشتغال این شهرستان ایفا کند.

بندر آبادی بابیان اینکه این پروژه ها شامل واحد ریخته گری فولاد، شرکت آب ناب و کارگاه تولیدی پوشاک می شود، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 پروژه عمرانی دهه فجر در دامغان افتتاح می شود

48 پروژه عمرانی دهه فجر در دامغان افتتاح می شود