مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-30ورزشي

آخرین شرایط حضور تماشاگران در دیدار مقابل امارات از زبان سخنگوی فدراسیون فوتبال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، در گفتگو با برنامه تهران ورزشی درباره آخرین شرایط حضور تماشاگران در دیدار ایران و امارات اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می خوانید: - سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: برای برگزاری دیدار ایران و امارات با حضور تماشاگران تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، در گفتگو با برنامه تهران ورزشی درباره آخرین شرایط حضور تماشاگران در دیدار ایران و امارات اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می خوانید:*ما آنچه که در ستاد ملی مبارزه با کرونا گفته می شود را انجام می دهیم.

هدف ما در فدراسیون حفظ سلامتی مردم است و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا چنین تصمیمی بگیرد آن دستور را انجام می دهیم و مساله ای نداریم.

*طی صحبتی که کلهر معاون وزیر ورزش با مسئولان انجام داد در تلاش هستند که مسئولان در ستاد ملی مقابله با کرونا را راضی کنند که بازی ایران و امارات هم با تماشاگر و با رعایت پروتکل های سخت تر و تعداد کمتر برگزار شود.

*در سه، چهار روز آینده بحث آغاز جشنواره فیلم فجر را داریم و علاقمندان به سینما در این جشنواره حاضر می شوند، چون ما در ورزشگاه آزادی با یک فضای روباز مواجه هستیم، تلاش می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین شرایط حضور تماشاگران در دیدار مقابل امارات از زبان سخنگوی فدراسیون فوتبال

آخرین شرایط حضور تماشاگران در دیدار مقابل امارات از زبان سخنگوی فدراسیون فوتبال