مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-30سياسي

اجرای پویش «پرچم افتخار» به نام شهید اقتدار در البرز


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: دیدار با 5 هزار نفر از ایثارگران البرزی و اجرای پویش «پرچم افتخار» به نام شهید اقتدار محوری ترین برنامه های بنیاد در دهه فجر است.

- البرز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: دیدار با 5 هزار نفر از ایثارگران البرزی و اجرای پویش پرچم افتخار به نام شهید اقتدار محوری ترین برنامه های بنیاد در دهه فجر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلیمان رستمیان ظهر یکشنبه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، دهه فجر را نقطه ای تعیین کننده و بی مانند در تاریخ ایران دانست و اظهار کرد: مردم ایران با توکل به خدا، مجاهدت، اتحاد و هم دلی و با رهبری امام خمینی (ره) نقطه ی عطفی در تاریخ ایران به وجود آوردند که باید در جهت بزرگداشت آن تلاش کرد.

وی افزود: هدف از بزرگداشت ایام دهه فجر باید انتقال پیام ها و دستاوردهای انقلاب به مردم به ویژه نسل جوان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان این راه و تجدیدعهد و میثاق با آنان باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به حضور فعال مردم به ویژه ایثارگران در برنامه های بزرگداشت دهه فجر اشاره و تصریح کرد: برگزاری مراسم های بزرگداشت ایام الله دهه فجر باید با مشارکت حداکثری مردم به ویژه ایثارگران باشد، چراکه با حضور مردم بود که شاهد به ثمر نشستن ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «پرچم افتخار» به نام شهید اقتدار در البرز

اجرای پویش «پرچم افتخار» به نام شهید اقتدار در البرز