مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-30سياسي

ظرفیت های گردشگری روستایی ابهر مغفول مانده است


ظرفیت های فراوانی در حوزه گردشگری در روستاهای این شهرستان وجود دارد که باید شناسایی و معرفی شود.

- ایسنا/زنجان سرپرست فرمانداری ابهر گفت: ظرفیت های فراوانی در حوزه گردشگری در روستاهای این شهرستان وجود دارد که باید شناسایی و معرفی شود.

احمد ذوالقدر ظهر امروز (10 بهمن ماه) در دیدار با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای ابهر، با اشاره به زحمات و تلاش های ارزنده دهیاران و شوراهای اسلامی در خصوص توسعه و آبادانی روستاها، اظهار کرد: دهیاران در روستا در واقع نمایندگان دولت هستند که مشکلات مردم را به مسئولان منتقل می کنند.

وی بر ضرورت تعامل مستمر دهیاران و شوراهای اسلامی با بخشداری و مجموعه ادارات خدمات رسان برای توسعه و عمران روستاها در راستای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر تاکید کرد و افزود: امروز به برکت نظام و انقلاب، همه امکانات در روستاها موجود است و با گذشت چندین سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، کماکان شاهد توسعه زیرساخت های لازم در روستاها هستیم.

سرپرست فرمانداری ابهر با بیان اینکه نتیجه تعامل بین مردم و مسئولان در توسعه این منطقه تاثیر به سزایی خواهد داشت، ادامه داد: توسعه روستایی را نیز می توان عاملی در بهبود شرایط زندگی افراد متعلق به قشر کم درآمد ساکن روستا و خودکفاسازی آنان در روند توسعه کلان کشور دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری روستایی ابهر مغفول مانده است

ظرفیت های گردشگری روستایی ابهر مغفول مانده است