افزایش رضایت مشتریان در گرو ارائه خدمات مطلوب به آنها استجانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: ارائه ی خدمات مطلوب به مشتریان توسط دفاتر پیشخوان دولت موجب افزایش رضایت از خدمات مخابرات می شود. - ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: ارائه ی خدمات مطلوب به مشتریان توسط دفاتر پیشخوان دولت موجب افزایش رضایت از خدمات مخابرات می شود. ناصر شهبازی در جمع مسئولین دفاتر خدمات ارتباطی شهرستان تبریز اظهار کرد: هم افزایی با دفاتر پیشخوان دولت در ارائه ی خدمات مطلوب موجب افزایش رضایت مشتریان از خدمات مخابرات در تمامی حوزه ها اعم از تلفن ثابت، اینترنت و تلفن همراه می شود. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، وی با اشاره به مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص افزایش تعرفه های ارائه خدمات تلفن ثابت و سیار افزود: با هدف کاهش تردد در شهرها و انجام اقدامات در سریعترین زمان ممکن، اولویت مخابرات استان، واگذاری تمامی امورات تلفن ثابت و سیار به دفاتر پیشخوان دولت و ساده سازی و روان کردن انجام امورات مربوطه است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |