مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-30فناوري

افزایش رضایت مشتریان در گرو ارائه خدمات مطلوب به آنها است


جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: ارائه ی خدمات مطلوب به مشتریان توسط دفاتر پیشخوان دولت موجب افزایش رضایت از خدمات مخابرات می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: ارائه ی خدمات مطلوب به مشتریان توسط دفاتر پیشخوان دولت موجب افزایش رضایت از خدمات مخابرات می شود.

ناصر شهبازی در جمع مسئولین دفاتر خدمات ارتباطی شهرستان تبریز اظهار کرد: هم افزایی با دفاتر پیشخوان دولت در ارائه ی خدمات مطلوب موجب افزایش رضایت مشتریان از خدمات مخابرات در تمامی حوزه ها اعم از تلفن ثابت، اینترنت و تلفن همراه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، وی با اشاره به مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص افزایش تعرفه های ارائه خدمات تلفن ثابت و سیار افزود: با هدف کاهش تردد در شهرها و انجام اقدامات در سریعترین زمان ممکن، اولویت مخابرات استان، واگذاری تمامی امورات تلفن ثابت و سیار به دفاتر پیشخوان دولت و ساده سازی و روان کردن انجام امورات مربوطه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رضایت مشتریان در گرو ارائه خدمات مطلوب به آنها است

افزایش رضایت مشتریان در گرو ارائه خدمات مطلوب به آنها است