مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-30دانش

رییس جدید دانشگاه بناب معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم حسین پیری، رییس سابق و معارفه مجتبی عباسیان رییس جدید دانشگاه با حضور هاشم داداش پور، - با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و هیئت همراه مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه بناب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم حسین پیری، رییس سابق و معارفه مجتبی عباسیان رییس جدید دانشگاه با حضور هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان، مسعود گنجی ریاست صندوق رفاه دانشجویان، جعفر رازقی سرپرست امور دانشجویان غیر ایرانی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و دانشگاهیان در سالن همایش های علامه طباطبایی دانشگاه بناب برگزار شد.

داداش پور، معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور نیز در این مراسم گفت: شرایط برای بازگشایی دانشگاه ها آماده است و تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا اجرا می شود.

هاشم داداش پور با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون در جامعه دانشگاهی بیان کرد: طبق آمار های اخذ شده از ستاد ملی کرونا، حدود 80 درصد از دانشجویان کشور علیه کرونا واکسینه شده اند و با ابلاغ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه دانشگاه ها در حال آماده سازی هستند و به سمت از سرگیری کامل آموزش حرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید دانشگاه بناب معرفی شد

رییس جدید دانشگاه بناب معرفی شد