مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-30سياسي

بانک اطلاعاتی رانندگان پرخطر قزوین به روزرسانی شود


لازم است بانک اطلاعاتی رانندگان پرخطر استان به روزرسانی شود و این افراد علاوه بر شناسایی مورد آموزش قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فولیان در پنجمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین که صبح یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم موضوعی فراقوه ای است و ما وظیفه داریم زمینه‎ ها و بسترهای جرایم عمدی و غیرعمدی را شناسایی کرده و در خصوص راهکارهای جلوگیری از آنها تصمیم بگیریم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: تبیین حدود وظایف دستگاه ها از وظایف شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان است و دعوت از مدیران دستگاه ها به جلسات شورا در این راستا انجام می گیرد.

فولیان افزود: ایجاد هماهنگی، تقسیم کار و تبین وظایف از اهداف این شورا است تا کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضا را که از معضلات قضایی است در پی داشته باشد.

وی با اشاره به دستور جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین توضیح داد: حضور پلیس راه و راهور در حوادث باید محسوس باشد و این عزیزان در سریع ترین زمان ممکن باید در محل وقوع حادثه حضور یابند در حالی که ممکن است در برخی مواقع پلیسی در صحنه حضور دارد حوزه استحفاظی آنها نباشد و اقدامی نکنند، این محدودیت ها باید رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی رانندگان پرخطر قزوین به روزرسانی شود

بانک اطلاعاتی رانندگان پرخطر قزوین به روزرسانی شود