مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-30سياسي

اردیبهشت 1401 شیراز میزبان کنگره ناباروری است


عضو هیئت علمی گروه زنان و مامایی دانشگاه شیراز اعلام کرد که بیست و دومین کنگره بین المللی انجمن ناباروری ایران 21 تا 23 اردیبهشت ماه 1401 در این کلانشهر برگزار می شود.

- محمد ابراهیم پارسانژاد یکشنبه 10 بهمن در یک کنفرانس خبری به تشریح جزییات برگزاری کنگره بین المللی انجمن ناباروری ایران پرداخت و با بیان اینکه این رویداد علمی یک سال در میان در تهران و شهرستان ها برگزار می شود، افزود: شیراز برای دومین بار میزبان این رخداد علمی تخصصی خواهد بود.

رییس بیست و دومین کنگره بین المللی انجمن ناباروری ایران با بیان اینکه این انجمن در سه حیطه فعالیت دارد و حدود 110 مرکز ناباروری را در کشور پوشش می دهد، گفت: رشته زنان با گرایش ناباروری جنین شناسی و ایمن شناسی، اورولوژی، زیر مجموعه جنین شناسی و سلول های بنیادی و ایمن شناسی در این کنگره مد نظر است.

حدود 5 میلیون زوج نابارور نیازمند به درمان داریم پارسانژاد با اشاره به وجود سه شاخه اصلی در فعالیت انجمن ناباروری از جمله زنان، جنین شناسی و زیر گروه جنین شناسی، گفت: در کل ایران 12 تا 15 درصد از کل زوج ها نابارور هستند و حدود 5 میلیون زوج نابارور نیازمند به درمان داریم و در شیراز هم به نسبت جمعیت به همین صورت 12 تا 15 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردیبهشت 1401 شیراز میزبان کنگره ناباروری است

اردیبهشت 1401 شیراز میزبان کنگره ناباروری است