مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-30اقتصادي

جهیزیه ای از جنس مهربانی/ هدیه ای که خواب دیده بودم در بیداری گرفتم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، روزهای سردی از سال بود، وضعیت اقتصادی خانواده، تامین معیشت زندگی، نگهداری سه فرزند که نعمت های خدای مهربان هستند، تامین جهیزیه دختر جوانم و تهیه دارو برای درمان دختر خردسالم باعث شده که در شرایط سخت زندگی قرار بگیرم زیرا درآمد همسرم جواب این همه مشکلات را نمی داد.

دخترم چند ماهی است که عقد کرده و برای خرید وسایل شروع زندگی ماه ها است که در صف وام هستیم و هر بار که به بانک مراجعه می کنیم می گویند که باید صبر کنید و این مسئله باعث شده که کشمکش های زندگی روز به روز زیاد شود و اختلاف نظر و ناراحتی هایی پیش بیاید که موجب استرس و نگرانی و دلهره آن هم در روزهای آغاز زندگی مشترک دخترم شود.

مثل همیشه پناه بردم به خدای مهربان و از امام هشتم(ع) کمک خواستم و گفتم یا امام رضا(ع) شما بین زمین و آسمان واسطه بین من و خدا شوید و صفر تا صد جهیزیه دخترم را از خودتان می خواهم حتی جایی که برای زندگی می خواهند شروع کنند، می خواهم که خودتان انتخاب کنید.

از چند جا پیگیر جهیزیه بودم و نتیجه نداشت؛ در حین راز و نیاز با خدا و چهارده معصوم بودم و یاد حرفی که قبلا شنیده بودم افتادم که از حرم امام رضا(ع) به عروس و دامادها جهیزیه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهیزیه ای از جنس مهربانی/ هدیه ای که خواب دیده بودم در بیداری گرفتم

جهیزیه ای از جنس مهربانی/ هدیه ای که خواب دیده بودم در بیداری گرفتم