مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-30سياسي

ظرفیت های راز و جرگلان در راستای توسعه این منطقه به کار گرفته شود


استاندار خراسان شمالی عدم توسعه راز و جرگلان را باعث مهاجرت مردم این منطقه دانست و گفت: باید ظرفیت های راز و جرگلان در راستای توسعه این منطقه به کار گرفته شود.

- ، محمدرضا حسین نژاد ظهر یک شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان که با محوریت تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: توسعه این شهرستان باید با بهره مندی درست از ظرفیت ها و داشته های منطقه رقم بخورد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با کمک گرفتن از مردم به ویژه خانواده های شهدا و نخبگان فضای همدلی را در شهرستان برقرار کنید.

وی با تاکید بر اینکه در عمران و آبادانی استان و شهرستان باید عزم و اراده ملی به وجود بیاید، افزود: غفلت از این موضوع موجب مهاجرت افراد از روستاها به شهرهای استان و سایر استان ها می شود.

حسین نژاد تصریح کرد: بسترهای لازم برای بهره وری درست از اعتبارات و داشته های منطقه باید در شهرستان به وجود بیاید و شورای تأمین امنیت منطقه را برقرار کند و دستگاه های اجرایی عمران و آبادانی را رقم بزنند.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: فرماندار جدید شهرستان راز و جرگلان به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه باید بهره مندی از کمک های مردمی به ویژه نخبگان را در سرلوحه کار خود داشته باشد و در مسیر اعتلای شهرستان و پیشبرد سیاست های توسعه ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های راز و جرگلان در راستای توسعه این منطقه به کار گرفته شود

ظرفیت های راز و جرگلان در راستای توسعه این منطقه به کار گرفته شود