مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-30بين الملل

انفجار بمب دست ساز در مسیر کاروان ائتلاف ضد داعش در جنوب عراق


یک منبع امنیتی عراق امروز (یکشنبه) از انفجار بمب دست ساز دیگری در مسیر کاروان ائتلاف ضد داعش در استان المثنی واقع در جنوب این کشور خبر داد.

- یک منبع امنیتی عراق امروز (یکشنبه) از انفجار بمب دست ساز دیگری در مسیر کاروان ائتلاف ضد داعش در استان المثنی واقع در جنوب این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، این منبع امنیتی که یک افسر پلیس در استان المثنی بود و نخواست نامش اعلام شود، اظهار کرد: یک کاروان که حامل تجهیزات لجستیک برای ائتلاف ضد داعش بود، در بزرگراهی در استان المثنی با یک بمب دست ساز هدف قرار گرفت.

منبع یاد شده گفت: این حمله خسارات مالی و یا تلفات انسانی بر جای نگذاشت.

این دومین انفجار امروز ظرف چند ساعت گذشته در عراق بود، صبح امروز نیز یک کاروان از کامیون های حامل تجهیزات برای نیروهای ائتلاف ضد داعش در استا ذی قار در جنوب این کشور هدف حمله مشابهی قرار گرفتند که در نتیجه آن خسارات مالی به یکی از کامیون ها وارد شد.

در چند ماه گذشته شدت حملات علیه مشاوران ائتلاف ضد داعش و نیز تجهیزات آنها افزایش داشته و تقریبا هر روز حملاتی به پایگاه های نظامی عراق که میزبان آنها هستند و کاروان های کامیون های حامل تجهیزات برای آنها انجام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار بمب دست ساز در مسیر کاروان ائتلاف ضد داعش در جنوب عراق

انفجار بمب دست ساز در مسیر کاروان ائتلاف ضد داعش در جنوب عراق