مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 19:422022-01-30بين الملل

اسراییل: از امارات در برابر تهدیدات حمایت می کنیم


برقراری روابط کامل دیپلماتیک با اسراییل، سرمایه گذاری دوجانبه، امضای توافقنامه های دوجانبه در زمینه آموزش و پرورش، تجارت، گردشگری و امنیت از جمله مفاد این توافقنامه است.

- رییس رژیم اسراییل که پیش از این هرگونه کمک نظامی و جنگ افزار به اعراب را غیر ممکن دانسته بود در سفر به ابوظبی از حمایت این رژیم از امارات در برابر تهدیدات سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری امارات (وام)، اسحاق هرتزوگ امروز (یکشنبه) در دیدار با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی که در کاخ الوطن این امارت برگزار شد، حملات اخیر ارتش و کمیته های مردمی یمن به امارات را که در پاسخ به تجاوز نیروهای امارات به خاک یمن انجام شد، محکوم کرد و افزود: اسراییل هرگونه تجاوز به حاکمیت و امنیت امارات را محکوم می کند.

وی بر حمایت این رژیم از اقداماتی که امارات برای حفظ امنیت خود در برابر حملات اخیر ارتش و کمیته های مردمی یمن انجام شده است، تاکید کرد.

رییس اسراییل با این دعا که پیام صلح سنگ بنای روابط کشورش با امارات را تشکیل می دهد، مدعی شد که سفرش به امارات (که اولین در نوع خود است) پیامی برای مردم دو کشور و منطقه است و کل مفاد آن این است که توافقات ابراهیم باید ادامه یابد و کشورهای بیشتری به آن بپیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل: از امارات در برابر تهدیدات حمایت می کنیم

اسراییل: از امارات در برابر تهدیدات حمایت می کنیم