مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1400 ساعت 23:372022-01-30ورزشي

والیبال شهرداری ارومیه حریف خودروسازان نشد


تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته بیست و دوم لیگ برتر کشور امروز یکشنبه 10 بهمن ماه در ماراتنی حساس و نفس گیر مقابل پیکان تهران شکست خورد و سومین باخت متوالی خود را رقم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رقابت های هفته بیست و دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها امروز یکشنبه 10 بهمن ماه جاری با هفت دیدار در شهرهای ورامین، تهران، آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار) و مریوان پیگیری شد.

در دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران که 2 ساعت و 40 دقیقه به طول انجامید خودورسازان با نتیجه 3 بر 2 بر میزبان خود غلبه کردند.

 ست های اول، چهارم و پنجم این دیدار با نتایج 28 بر 26، 25 بر 17 و 15 بر 10 به سود پیکان تهران تمام شد و تیم شهرداری ارومیه نیز در ست های دوم و سوم با امتیازات 25 بر 21 و 25 بر 22 به برتری رسید.

با کسب این نتیجه، صعود تیم شهرداری ارومیه به مرحله پلی آف در هفته های آتی مشخص خواهد شد.

طی 2 هفته گذشته تیم شهرداری ارومیه با قبول شکست مقابل آذرباتری و مس رفسنجان جایگاه دومی خود را تقدیم پیکان تهران کرد و با 37 امتیاز به رتبه چهارم سقوط کرد و امروز در صورت برد مقاومت یزد تا رده پنجم پایین می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال شهرداری ارومیه حریف خودروسازان نشد

والیبال شهرداری ارومیه حریف خودروسازان نشد