مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 05:022022-01-31سياسي

سپیدان سوییس ایران است


معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی گفت: سپیدان سوییس ایران است و تجربه دمای منفی 24 در کنار زیرساخت های خوب گردشگری سفر به این شهرستان را یک تجربه منحصربه فرد کرده است.

- جواد واحدی در حاشیه بازدید از غرفه استان فارس در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، اظهار کرد: استان های ما بسیار خوب و موفق در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال شرکت کرده اند و با توجه به محدودیت های کرونایی که وجود دارد، مردم استقبال گرمی در روز اول نمایشگاه بسیار زیبا بود که نسبت به سال قبل بهتر عمل کردند و استان فارس همان طور که انتظار می رفت قابلیت های استان فارس بیشتر شناسانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میراث فرهنگی فارس، واحدی ادامه داد: استان فارس در گردشگری برتر است و بعد از کنترل بیماری کرونا سونامی گردشگران را در استان فارس شاهد خواهیم بود و باید زیرساخت های استان را قوی تر کنیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سپیدان سوییس ایران است و اختلاف دمای آن نسبت به شیراز با توجه به فاصله 60 کیلومتری با آن به مرکز استان هر گردشگری را متحیر می کند و تجربه دمای منفی 24 در کنار زیرساخت های خوب گردشگری سفر به سپیدان را یک تجربه منحصربه فرد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیدان سوییس ایران است

سپیدان سوییس ایران است