مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 07:572022-01-31سياسي

وحدت بین مسئولان و مردم زمینه ساز توسعه قشم است


نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مطالبات دهیاران و شوراهای شهر و روستا را با دیگر همکاران مانند گذشته با جدیت ادامه خواهیم داد.

- ایسنا/هرمزگان نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مطالبات دهیاران و شوراهای شهر و روستا را با دیگر همکاران مانند گذشته با جدیت ادامه خواهیم داد.

محمد آشوری صبح امروز (11 بهمن ماه) در خصوص نشست مشترکش با مسئولان شهرستان،دهیاران و شوراهای شهر و روستای قشم، با بیان اینکه کارهای بسیاری در این سالها انجام شده و چهره ی شهرستان قشم را متحول کرده است، اظهارکرد: همچنان کارهای زیادی به سرانجام نرسیده است و من از طرف آقایان مرادی و آرامی نیز این اطمینان را خواهم داد که نسبت به رفع مشکلات این مناطق با همدلی و هم افزایی بیشتر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم با وحدت نمایندگان مردم، فرمانداری، سازمان منطقه آزاد، ائمه جمعه، شوراها و دهیاران می توان مدل جدیدی از توسعه را تعریف و عملیاتی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که حسینی تختی فرماندار، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت وحاجبی امام جمعه شهرستان حضور داشتند، ائمه جمعه، تعدادی از دهیاران و شوراهای روستایی به نمایندگی از دیگر اعضا مطالبات مردم شهرستان را بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت بین مسئولان و مردم زمینه ساز توسعه قشم است

وحدت بین مسئولان و مردم زمینه ساز توسعه قشم است