مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-31فناوري

بهبود و ارتقای شبکه دیتای ثابت در شادگان


عملیات ارتقای شبکه دیتا در شهرستان شادگان با برقرار کردن یک لینک GE جدید بر بستر سیستم انتقال و با افزایش پهنای باند شهرستان انجام شد.

- ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: عملیات ارتقای شبکه دیتا در شهرستان شادگان با برقرار کردن یک لینک GE جدید بر بستر سیستم انتقال و با افزایش پهنای باند شهرستان انجام شد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ارتقای شبکه دیتای شادگان اظهار کرد: با انجام عملیات فنی و برقرار کردن یک لینک GE جدید بر بستر سیستم انتقال و با افزایش پهنای باند، شبکه دیتای اینترنت پهن مشتریان تجاری و طرح های اختصاصی در شهر شادگان بهبود و ارتقا یافت.

وی افزود: استفاده از خدمات و شبکه های مخابراتی برای سلامت، آموزش، اقتصاد و دیگر فعالیت های اجتماعی مردم امری ضروری و اجتناب ناپذیر شده است.

بنابراین در راستای پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به منظور جلب رضایت مندی، انجام این عملیات در شادگان در دستور کار مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: پیش از این، سه لینک GE در شهر شادگان و توابع برقرار بود که برای بهبود و ارتقای کیفیت شبکه دیتا برای مشتریان تجاری و طرح های اختصاصی در این شهرستان لینک چهارم GE جذب و برقرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود و ارتقای شبکه دیتای ثابت در شادگان

بهبود و ارتقای شبکه دیتای ثابت در شادگان