مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-31اقتصادي

شیوه های سنتی پاسخگو نیست


تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، در راستای ارتقاء اجرای زنجیره ارزش صنایع دستی و فعالیت های گردشگری بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری، به منظور توسعه همکاری در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق گردشگری تفاهم نامه همکاری دوجانبه میان اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی بسته شد.

محمدحسین ایمانی خوشخو ـ رییس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ـ در مراسم امضای این تفاهم نامه و با حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی درباره اهمیت کاربردی تر کردن فناوری در صنعت گردشگری گفت: این تفاهم نامه در راستای رسوخ فناوری در صنعت گردشگری بسته شد.

برگزاری نمایشگاه ها در همه جای دنیا مرسوم است و اغلب با هدف آشنایی مخاطب تخصصی و غیرتخصصی در جریان فرآیندهای مشخص برگزار می شود.

او ادامه داد: در صنعت گردشگری هر سال نمایشگاه های زیادی برگزار می شود که عاملان این صنعت در تلاش برای نمایاندن ظرفیت های خود هستند.

در ایران نیز رویدادی هر ساله انجام می شود که باز هم به نظر من بخشی از توانمندی های گردشگری ایران در اینجا به نمایش گذاشته نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه های سنتی پاسخگو نیست

شیوه های سنتی پاسخگو نیست