مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-31سياسي

مطهری: تعرفه خدمات پزشکی باید با سطح درآمد و توان اقتصادی اکثریت جامعه متناسب باشد


نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیشنهاد افزایش 60 درصدی تعرفه پزشکی گفت: شرایط اقتصادی به گونه ای است که نمی توان فشار مضاعفی به اقشار کم درآمد وارد کرد.

- اردشیر مطهری در گفت و گو با ایسنا درباره پیشنهاد افزایش 60 درصدی تعرفه های پزشکی برای سال 1401 بیان کرد: شاید در وهله اول منطقی به نظر برسد که به دلیل تورم در مورد تعرفه خدمات پزشکی هم مانند هر تعرفه و هزینه خدمتی دیگر افزایش در نظر بگیریم، اما اگر طرفین موضوع مردم و پزشکان باشند، در شرایط موجود اولویت مردم و اقشاری هستند که به دلیل شرایط خاص اقتصادی آسیب پذیرند و فشار بیشتری را متحمل می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزش زحمت پزشکان طی دوسال گذشته که کشور درگیر کرونا بود بیش از پیش برای جامعه نمایان شد، تصریح کرد: همه ممنون این قشر هستیم، اما شرایط اقتصادی به گونه ای است که نمی توان فشار مضاعفی به اقشار کم درآمد وارد کرد و قطعا پزشکان عزیز و سازمان نظام پزشکی هم این موضوع را درک می کنند.

اعمال افزایش 60 درصدی تعرفه پزشکان در حال حاضر به هیچ وجه صحیح نیست عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پزشکان جزء اقشار پر درآمد جامعه هستند و حتی اگر افزایش 60 درصدی تعرفه مبنای کارشناسی صحیح هم داشته باشد اعمال آن در حال حاضر به هیچ وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: تعرفه خدمات پزشکی باید با سطح درآمد و توان اقتصادی اکثریت جامعه متناسب باشد

مطهری: تعرفه خدمات پزشکی باید با سطح درآمد و توان اقتصادی اکثریت جامعه متناسب باشد