موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-31سياسي

80 درصد تغییر کاربری های غیرمجاز شناسایی و تشکیل پرونده قضایی شده است


مدیر امور اراضی کشاورزی استان اردبیل گفت: 80 درصد اراضی که منجر به تغییر کاربری غیرمجاز شده، تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی انجام شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیر امور اراضی کشاورزی استان اردبیل گفت: 80 درصد اراضی که منجر به تغییر کاربری غیرمجاز شده، تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی انجام شده است.

یاور میرزایی در مراسم گرامیداشت روز اراضی ملی دراردبیل اظهار کرد: از مجموع 2 هزار و 205 مورد پرونده تغییر کاربری غیرمجاز و شناسایی این اراضی برای 80 درصد تشکیل پرونده و ارجاع به مقامات قضایی در استان اردبیل انجام شده است.

وی تصریح کرد: 230 هزار هکتار اراضی کشاورزی در سال های اخیر نقشه برداری شده که 80 هزار هکتار آن برای تثبیت و صدور سند مالکیت آماده شده است.

مدیر امور اراضی کشاورزی استان اردبیل از تحویل اسناد تک برگی برای کشاورزان خبر داد و گفت: با همکاری ثبت اسناد در شهرستان های مختلف، صدور اسناد برای اراضی کشاورزی آغاز شده است.

میرزایی از فعالیت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در 10 شهرستان استان خبر داد و افزود: این مجموعه با 25 نفر نیرو اعم از کارشناس و راننده در جلوگیری از تصرف غیرقانونی اراضی کشاورزی و حفاظت از این اراضی ورود پیدا کرده و تلاش بر این است تا به نفع بهره برداران و صاحبان این اراضی اقدامات و فعالیت های مؤثر به انجام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد تغییر کاربری های غیرمجاز شناسایی و تشکیل پرونده قضایی شده است

80 درصد تغییر کاربری های غیرمجاز شناسایی و تشکیل پرونده قضایی شده است