مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-31سياسي

173 هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان توزیع شده است


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سیستان وبلوچستان گفت: 173 هزار و 500 بسته معیشتی طی 6 مرحله از ابتدای امسال تاکنون بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این استان توزیع شده است.

- ، علیرضا راشکی با اشاره به سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در دیماه امسال سیل ناشی از بارندگی بیش از 200 میلیمتری در کنارک، دشتیاری و دلگان خسارت های زیادی را به منازل مردم این شهرستان ها وارد کرد.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از همان لحظات اولیه وقوع سیلاب با کمک گروه های جهادی به یاری مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان شتافت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: گروه هایی از مرکز استان برای طبخ غذای گرم به مناطق سیلزدگان جنوب استان اعزام شدند و همچنین چندین دستگاه کف کش برای جمع آوری آب از منازل شهروندان به کنارک ارسال شد.

وی بیان کرد: در لحظات نخست سیلاب در کنارک یک سری اقلام شامل بخاری برقی، 800 تخته پتو، بسته معیشتی و چهار هزار بطری آب معدنی بین سیلزدگان این شهرستان توزیع شد.

راشکی اظهار داشت: 6 استان کار برای تعمیر لوازم برقی سیلزدگان کنارک از مرکز استان اعزام شدند و در این مدت یک هزار و 600 دستگاه برقی را تعمیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

173 هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان توزیع شده است

173 هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان توزیع شده است