مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-31سياسي

تخریب مناطق تصرف شده دولتی در منطقه آزاد انزلی در 48 ساعت آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید تمامی دستورات رییس جمهور در گیلان اجرایی شود، - معاون اجرایی رییس جمهور با تأکید بر لزوم توجه به حریم سواحل در منطقه آزاد انزلی گفت: در 48 ساعت آینده تمامی مناطق تصرف شده تخریب و استفاده از دریا برای تمامی مردم آزاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید تمامی دستورات رییس جمهور در گیلان اجرایی شود، اظهار کرد: رییس جمهور در سفر به گیلان دو دستور بسیار مهم صادر کرده و تمامی این دو دستور با تمامی توان اجرایی خواهد شد.

مرتضوی با اشاره به دو دستور رییس جمهور در خصوص وضعیت سواحل و رودخانه های گیلان افزود: آزادسازی حریم دریا، نجات تالاب انزلی و رودخانه گوهر رود و زرجوب از جمله دستورات مهم رییس جمهور در گیلان بوده است که باقدرت پیگیری خواهد شد.

معاون اجرایی رییس جمهور با تأکید بر لزوم توجه به حریم سواحل در منطقه آزاد انزلی گفت: در 48 ساعت آینده تمامی مناطق تصرف شده تخریب و استفاده از دریا برای تمامی مردم آزاد شود، زیرا ساحل دریا ها متعلق به همه مردم بوده و هیچ احدی حق تعرض به ساحل را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب مناطق تصرف شده دولتی در منطقه آزاد انزلی در 48 ساعت آینده

تخریب مناطق تصرف شده دولتی در منطقه آزاد انزلی در 48 ساعت آینده