مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-31سياسي

اظهار نظر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره طرح فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با درخواست نمایندگان مبنی بر بازگشت طرح فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه به مجلس توضیحاتی ارائه کرد.

- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با درخواست نمایندگان مبنی بر بازگشت طرح فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه به مجلس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مطلبی اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین اژه ای در قامت رییسی انقلابی، با تجربه، تحول خواه، جهادی، میدانی، تحول و تعالی را در قوه قضاییه آغاز نموده که لازم است مجلس و دولت نگرانی و دلمشغولی ایشان در خصوص معیشت کارکنان قوه قضاییه را مرتفع کنند تا مسیر اصلاح و شکوفایی روز افزون در قوه قضاییه با قوت ادامه یابد.

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به درخواست نمایندگان طرح فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه در صورت تصویب هیات رییسه به صحن علنی مجلس بازخواهد گشت.

وی با ذکر این موضوع که فشار اقتصادی تحمیلی به کشور بی سابقه است و دشمنان همه تمرکز خود را در جبهه اقتصادی متمرکز کرده اند تا از این راه به کشور آسیب بزنند، گفت: در چنین شرائطی اقشار مختلف مردم و خصوصا قشر حقوق بگیر جامعه با مشکلات بسیاری روبرو شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره طرح فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه

اظهار نظر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره طرح فوق العاده خاص کارکنان قوه قضاییه