مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-31سياسي

استقبال گروه های فرهنگی جامعه از فعالیت های جنبی نمایشگاه مجازی کتاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ علی رمضانی، رییس خانه کتاب و ادبیات و مسئول دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حاشیه بازدید وزیر ارشاد از ستاد نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفتگو با خبرگزاری دانشجو از گستردگی نمایشگاه امسال گفت و به برخی ایرادات .

- در حاشیه بازدید وزیر ارشاد از ستاد نمایشگاه مجازی کتاب تهران استقبال گروه های فرهنگی جامعه از فعالیت های جنبی نمایشگاه مجازی کتاب علی رمضانی در گفتگو با دانشجو مطرح کرد: 24 ساعت پس از ثبت سفارش ها ناشرین سفارش ها را دریافت و بسته بندی کرده و به پست تحویل می دهند و اگر این اتفاق نیفتد افراد مرکز پاسخگویی سایت پیگیری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ علی رمضانی، رییس خانه کتاب و ادبیات و مسئول دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حاشیه بازدید وزیر ارشاد از ستاد نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفتگو با خبرگزاری دانشجو از گستردگی نمایشگاه امسال گفت و به برخی ایرادات و مشکلات عنوان شده کاربران به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو پاسخ داد.

علی رمضانی در ارتباط با وضعیت نمایشگاه امسال در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته در گفتگو با خبرگزاری دانشجو از مراجعه مخاطبی جدید به دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و گستردگی که در نمایشگاه امسال ایجاد شده گفت و عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گروه های فرهنگی جامعه از فعالیت های جنبی نمایشگاه مجازی کتاب

استقبال گروه های فرهنگی جامعه از فعالیت های جنبی نمایشگاه مجازی کتاب