مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-31سياسي

استقبال هنرمندان شاهین شهری از ویژه برنامه های دهه فجر


سرپرست فرمانداری شاهین شهر و میمه بر ضرورت توجه به وجوه فرهنگی در نهادینه کردن ارزش های انقلاب اسلامی و زوایای تاریک و سیاه پهلوی برای نسل های سوم و چهارم بعد از انقلاب تأکید کرد.

- سید محمدرضا کاظمی طبا در حاشیه گشایش نمایشگاه آثار هنری هنرمندان شاهین شهری که امروز (دوشنبه، 11 بهمن) در نگارخانه آفتاب به منظور استقبال از چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله دهه فجر، اظهار کرد: برای درک بهتر و عمیق تر نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید در مسیر تحقق اهداف آنان گام برداشت و از طریق فرهنگ سازی و نهادینه کردن ارزش ها به بیان زوایای پنهان انقلاب اسلامی و انگیزه دلیرمردان آن برهه از تاریخ و نیز تشریح نقاط تاریک و سیاه رژیم پهلوی توجه شود.

وی فرهنگ سازی و سازندگی را بازوان قدرتمند در توسعه برشمرد و افزود: برای رشد و ارتقای یک شهر هماهنگی، همگامی و هم فکری نهادهای فرهنگی برای نهادینه کردن ارزش های فرهنگی، ملی، مذهبی و حرکت توأمان آنها با عمران و آبادانی در مسیر توسعه ضروری است.

این نمایشگاه با 106 اثر هنری، خطاطی و نقاشی با همکاری انجمن خوشنویسان شاهین شهر و 6 آموزشگاه هنرهای تجسمی این شهر در سبک های دکوراتیو و رئال با تلفیق تکنیک های؛ سیاه قلم، رنگ و روغن، پاستل، مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال هنرمندان شاهین شهری از ویژه برنامه های دهه فجر

استقبال هنرمندان شاهین شهری از ویژه برنامه های دهه فجر