مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 16:522022-01-31سياسي

بیش از 5 هزار برنامه دهه فجر در شهرستان های استان تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ظهر امروز در نشست خبری چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برای ایام دهه فجر امسال برنامه های متعدد و متنوعی در زمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی، بصیرتی و مذهبی در شهرستان های استان تهران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ها گفت: فضاسازی معابر در سطح شهرها، برپایی جشن انقلاب در مساجد، ایستگاه های سیار فرهنگی شامل تئاتر خیابانی، سرود، ایستگاه های صوتی و صلواتی و کاروان های شادی از جمله این برنامه ها هستند.

  فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران ادامه داد: برگزاری یادواره آبروی محله برای خانواده شهدا، غبارروبی عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برپایی نشست های روشنگری و بصیرت افزایی و مقایسه دوران پیش، حین و پس از پیروزی انقلاب در حوزه های علمی، فناوری و اقتصادی از دیگر برنامه هایی ایام دهه فجر است.

  سردار ذوالقدر با اشاره به تداوم رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: حدود 107 هزار بسته معیشتی در دی ماه امسال توزیع شد و در بهمن ماه نیز یکصد هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح شهرستان های استان تهران توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 5 هزار برنامه دهه فجر در شهرستان های استان تهران برگزار می شود

بیش از 5 هزار برنامه دهه فجر در شهرستان های استان تهران برگزار می شود