مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:472022-01-31اقتصادي

تشدید نظارت شهرداران استان تهران به ساخت و سازهای غیرمجاز


استاندار تهران با اشاره به اینکه شهرداری ها باید به دنبال ایجاد درآمد پایدار باشند بر ضرورتتشدید نظارت شهرداران استان استان تهران به ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد.

- ، محسن منصوری عصر دوشنبه در نخستین نشست تخصصی شهرداران استان تهران که با حضور عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و شهرداران استان در محل اردوگاه شهید منتظری شهرستان شهریار برگزار شد با بیان اینکه فصل جدیدی از خدمت رسانی در کشور آغاز شده و تغییرات در مدیریت اجرایی و شهری طبیعی است، اظهار داشت: مردم همه ارکان دولتی و غیر دولتی اعم از شهرداری ها را در چارچوب دولت می دانند و از این رو شهرداری ها با ارائه خدمات مناسب در افزایش سرمایه اجتماعی بسیار پیشرو هستند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کمبود سرمایه اجتماعی را که در گذشته به وجود آمده باید جبران کنیم و جبران این موضوع تنها با پول، منابع و اعتبارات میسر نیست گفت: از شهرداران توقع دارم که در حوزه های فرهنگی و اجتماعی پرچمدار باشند و نباید تنها به کارهای عمرانی و شهرسازی اکتفا کنند.

وی افزود: در مجموعه شوراها و شهرداری ها ممکن است سلایق سیاسی وجود داشته باشد، اما در سطح شهرداری ها مطلقاً نباید کار سیاسی اتفاق بیافتد چراکه جنس کار شهرداری مدیریت شهری و فرهنگی و غیر سیاسی است و تمام ارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت شهرداران استان تهران به ساخت و سازهای غیرمجاز

تشدید نظارت شهرداران استان تهران به ساخت و سازهای غیرمجاز