مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:522022-01-31سياسي

تدوین 2000 برنامه برای گرامیداشت دهه فجر در قم


رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به تدوین دو هزار برنامه برای گرامیداشت دهه فجر گفت: اجرای 10 برنامه قرآنی در مساجد، کلنگ زنی سه پروژه اشتغال محور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نصرت الله لطفی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ سازی در ایام بزرگداشت دهه فجر بسیار اهمیت دارد و دهه فجر فقط یک مراسم نیست بلکه جهاد تبیین و بازخوانی شعارها و آرمان های انقلاب در این دهه مورد تاکید است.

وی اضافه کرد: جنگ امروز جنگ رسانه و تبیین است و اگر ما تاریخ انقلاب را به درستی تبیین نکنیم دشمن آن را با 180 درجه اختلاف به مردم نشان می دهد و جای جلاد و شهید عوض می شود.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم نسبت به برگزاری برنامه های دهه فجر عنوان کرد: در سطح شهر، شهرستان ها و روستاهای استان قم ستادهایی به مناسبت ایام دهه فجر شکل گرفته و در قالب 26 کارگروه محتوایی در مجموع بیش از دو هزار برنامه تدوین شده است.

وی ادامه داد: به همین مناسبت مراسم آغازین جشن ملی 1400 فردا 12 بهمن ماه همزمان با چهل و سومین سالگرد ورود حضرت امام به ایران در شبستان حرم حضرت معصومه (س) و در ساعت 9 صبح با سخنرانی آیت الله سعیدی برگزار می شود و سپس با حرکت دسته جمعی به سمت بیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 2000 برنامه برای گرامیداشت دهه فجر در قم

تدوین 2000 برنامه برای گرامیداشت دهه فجر در قم