مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 17:572022-01-31اقتصادي

رشد2 برابری اعتبارات پروژه های دهه فجر در صومعه سرا


فرماندار شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه در دهه فجر امسال 78 پروژه اقتصادی ،خدماتی،گردشگری و عمرانی به بهره برداری میرسد گفت: برای افتتاح پروژه اعتباری بالغ بر 165 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، سید جلال سید محمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مکان فرمانداری برگزار شد با تبریک فرارسیدن دهه فرخنده فجر و گرامیداشت این ایام با شکوه  اظهار کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  78 پروژه  در شهرستان  صومعه سرا با اشتغال زایی 133 نفر به  بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه  سال گذشته 50 میلیارد تومان اعتبار به 89 پروژه عمرانی،خدماتی و اشتغال زایی تخصیص داده بودیم تصریح کرد:امسال حوزه تخصیص اعتبارات دهه فجر در  توسعه و عمران شهرستان باهمت و تلاش مسئولان اجرایی رشد مطلوبی داشته که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه می تواند گامی مؤثر برای ارتقاء رشد و بالندگی شهرستان باشد.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه در ایام دهه فجر از چندراه روستایی بهره برداری می شود افزود: پروژه های آسفالت  تا پایان سال  در دست پیمانکاران طرح در دست انجام که نویدبخش همت مسئولین درمی گیری رفاه عمومی و خدمات در حوزه راهداری می باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد2 برابری اعتبارات پروژه های دهه فجر در صومعه سرا

رشد2 برابری اعتبارات پروژه های دهه فجر در صومعه سرا