مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 18:422022-01-31سياسي

دستگاهی حق تضییع حقوق مردم و استفاده شخصی از بیت المال را ندارد


معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به تهاجم به حقوق عمومی، گفت: دستگاهی حق تضییع حقوق مردم و استفاده شخصی از بیت المال را ندارد.

- ، سید صولت مرتضوی عصر دوشنبه در جلسه نظارت بر اجرای تأکیدات رییس جمهور در سفر به گیلان با بیان اینکه ارتقای تالاب انزلی سبب توسعه یافتگی استان، می شود اظهار کرد: بازدیدهای امروز از سویی موجب تأسف و از سوی دیگر مایه خرسندی است.

خرسندی از اینکه با وجود همه اتفاقات همچنان زنده است و تأسف از بی مبالاتی دستگاه ها و همسایه های تالاب که دین خود را به آن ادا نکردند.

معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه ساحل هم مورد غفلت قرار گرفته و هم سبب عدم انتفاع مردم از این نعمت الهی شده است، بیان کرد: حقوق عمومی بعضاً مورد تهاجم قرار گرفته البته گاهاً ممکن است تصرف ساحل به دلیل خدمت به همکاران بوده اما موجب ظلم به سایر مردم شده است.

وی افزود: اگر تمام دستگاه های اجرایی و خانواده های عضو آن از سواحل استفاده کنند نهایتاً 5 درصد از جمعیت جامعه را تشکیل دهند و حقوق مابقی جامعه تضییع می شود لذا رییس جمهور دستور دادند سواحلی که تحت تصرف شخصیت های حقیقی و حقوقی است، باید آزاد شود.

مرتضوی گفت: برخی دستگاه های اجرایی می گویند حقوق مکتسبه و سند مالکیت دارند، بنده بنای بحث حقوقی ندارم و به فرض صحت موضوع، ساحل متعلق به دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاهی حق تضییع حقوق مردم و استفاده شخصی از بیت المال را ندارد

دستگاهی حق تضییع حقوق مردم و استفاده شخصی از بیت المال را ندارد