مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:022022-01-31اقتصادي

هدف کارگروه تسهیل، یافتن راه حل برای مشکلات واحدهای تولیدی است


استاندار زنجان هدف از تشکیل کارگروه تسهیل را یافتن راه حل مناسب برای حل مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: بعد از اتفاقاتی که در اقتصاد و تولید کشور به وجود آمد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، بر لزوم توجه به مشکلات واحدهای تولیدی و تلاش برای رفع آنها تاکید کرد و اظهار داشت: واحدهای تولیدی سهم عظیمی در ایجاد اشتغال و رونق تولید و اقتصاد دارند و بنابراین لازم است که از همه اختیارات و امکانات خود در رفع موانع پیش روی آنها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی از جمله بانک ها باید در رفع مشکلات حوزه تولید، همکاری لازم را داشته باشند، افزود: از بانک های عامل انتظار می رود نسبت به امهال برای بازپرداخت اقساط معوق واحدهای تولیدی همکاری داشته باشند.

استاندار زنجان همچنین درخصوص اجرای دستورالعمل تامین مالی زنجیره ای(SDF) واحدهای تولیدی توسط بانک ها خاطر نشان کرد: این دستورالعمل، پیچیدگی هایی دارد، اما هم به سود دولت، هم بانک ها و هم واحدهای تولیدی است و می تواند رونق تولید را به همراه داشته باشد.

مقام عالی استان با انتقاد از برخی سنگ اندازی های برخی از مدیران استانی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، تصریح داشت: هدف از تشکیل جلسات این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف کارگروه تسهیل، یافتن راه حل برای مشکلات واحدهای تولیدی است

هدف کارگروه تسهیل، یافتن راه حل برای مشکلات واحدهای تولیدی است