مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:072022-01-31سياسي

آیت الله سعیدی: دهه فجر فرصتی برای درس آموزی است


تولیت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) گفت: هر سال باید از دهه فجر درسی برای کارهای خود بگیریم و در درون انسان یک تحول اتفاق بیفتد و یک قدم به جلو برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در درس اخلاق مدیران آستان مقدس قم که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: انسان مؤمن باید هر چه را خدا دوست داشته باشد دوست بدارد بنابراین منشأ جذب ما به آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و خدمت به اهل بیت باید محبت خدا باشد.

وی با بیان اینکه دوستی، با خود بغض هم به همراه دارد، افزود: کسی که خدا را دوست دارد باید نسبت به دشمن خدا بغض داشته باشد و به همین خاطر امام صادق علیه السلام فرمودند ایمان جز حب و بغض نیست؛ در نتیجه حب و بغض انسان مؤمن جهت دار است و در همین راستا در زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها هم می گوییم ما اهل بیت(ع) را دوست داریم و از دشمنان آنها برائت و بیزاری می جوییم.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت افزود: امام باقر علیه السلام فرمودند اگر می خواهی بفهمی در وجودت خیر است به قلبت مراجعه کن، پس اگر در قلبت اهل اطاعت و بندگی خدا را دوست داری و افرادی که خدا را عصیان می کنند دشمن داری نشان می دهد که اهل خیر هستی و خدا هم تو را دوست دارد ولی اگر نسبت به دوستان خدا بغض داری و اهل معصیت خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دهه فجر فرصتی برای درس آموزی است

آیت الله سعیدی: دهه فجر فرصتی برای درس آموزی است