مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:472022-01-31سياسي

ستاد دانشجویی دهه فجر 300 برنامه برگزار می کند


رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر استان گفت: بیش از 2 هزار ویژه برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در قم برگزار می شود.

- نصرت الله لطفی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم، امروز در نشست خبری به تشریح برنامه این ستاد در دهه فجر امسال پرداخت و گفت: باید همه رسانه ها و مردم نسبت به بزرگداشت این دهه حساسیت لازم را داشته باشند و اقدامات مسئولین فرهنگی در قبال دهه پیروزی انقلاب اسلامی را مورد رصد قرار دهند.

وی افزود: متأسفانه چهره خاستگاه انقلاب اسلامی، یعنی شهر قم آن طور که باید برای جشن پیروزی انقلاب آراستگی لازم را پیدا نکرده است و این امر باید مورد مطالبه رسانه ها و فعالان فرهنگی قرار گیرد.

لطفی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در بزرگداشت ایام الله دهه فجر یکی دیگر از رسالت های رسانه هاست؛ دهه فجر به عنوان جشن انقلاب اسلامی فرصتی برای تجدید قوای نیروهای انقلاب است و باید مغتنم شمرده شود.

وی فرهنگ سازی را شامل آیین و تبیین دانست و گفت: آیین همان برگزاری مراسمات شادی و نصب پرچم ها و عکس نوشته ها در سطح شهر و محله ها می باشد و در جهت تبیین نیز می بایست گردهمایی ها و محافلی تشکیل شود تا به سیر شکل گیری و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد دانشجویی دهه فجر 300 برنامه برگزار می کند

ستاد دانشجویی دهه فجر 300 برنامه برگزار می کند