مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 20:422022-01-31سياسي

آنچه در گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی گذشت


گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با حضور رییس، معاونان، مدیران کل ستادی و روسای واحدهای سازمانی این نهاد باهدف بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل جاری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

- گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با حضور رییس، معاونان، مدیران کل ستادی و روسای واحدهای سازمانی این نهاد باهدف بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل جاری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در گردهمایی روسای واحدهای سازمانی، پژوهشگاه ها، پژوهشکده ها، مراکز و دانشگاه های این نهاد که با حضور معاونان، مدیران کل ستادی و روسای واحدهای سازمانی و ارتباط مجازی با روسای برخی از واحدهای جهاددانشگاهی امروز (11 بهمن ماه) در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد گفت: جهاددانشگاهی از ابتدای فعالیت با هدف گذاری مناسب در حوزه های توسعه ای در زمینه های پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و اشتغال و تجاری سازی نشان داد که توان توسعه و پیشرفت را در کشور داریم.

وی با تأکید به اینکه با لطف خدا توانستیم نقش خوبی در توسعه کشور و ایجاد خودباوری داشته باشیم افزود: دستاوردهای جهاددانشگاهی نشان می دهد که این نهاد توانست مسیر توسعه علمی و فناورانه را به خوبی دنبال کند و هم اکنون در میدان توسعه و پیشرفت کشور قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی گذشت

آنچه در گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی گذشت