مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 08:072022-02-01سياسي

مدیران باید فضای کارآفرینی سازمانی را فراهم کنند


مولف کتاب «تعاملات مدیران عالی با کارآفرینی سازمانی» گفت: مدیران باید فضای کارآفرینی سازمانی را فراهم کنند تا بتوانند از این طریق نسبت به درآمدزایی اختصاصی اقدام کنند.

- ایسنا/اردبیل مولف کتاب تعاملات مدیران عالی با کارآفرینی سازمانی گفت: مدیران باید فضای کارآفرینی سازمانی را فراهم کنند تا بتوانند از این طریق نسبت به درآمدزایی اختصاصی اقدام کنند.

موسی مسکینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مدیران نباید صرفا به بودجه های دولتی و عمومی اکتفا کنند بلکه باید برای درآمدزایی با استفاده از پتانسیل های موجود در سازمان برنامه ریزی و اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط امروزی مدیران موفق مدیرانی هستند که از طریق کارآفرینی سازمانی، درآمد کارکنان خود را افزایش دهند، تشریح کرد: مدیری که منتظر بودجه های عمومی باشد تا بتواند به رتق و فتق امور سازمانی بپردازد در حقیقت با مدیریت غریبه است چون هر فردی با کمترین توانایی می تواند با بودجه های تخصیصی امور روزمره سازمان را بگذراند.

مسکینی با اشاره به اینکه مدیر توانمند مدیری است که بدون وابستگی به بودجه دولتی و عمومی، سازمان را مدیریت کرده و در مسیر ماموریت های سازمانی گام بردارد، ادامه داد: فرآیند مدیریت در بخش خصوصی تقریبا مشخص است اما در بخش دولتی تنها تعداد اندکی از مدیران به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باید فضای کارآفرینی سازمانی را فراهم کنند

مدیران باید فضای کارآفرینی سازمانی را فراهم کنند