مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-01اقتصادي

کوچینگ رویکردی برای بهبود تولید و صنعت است


نخستین همایش فصلی کوچینگ دانش محور روز گذشته یازدهم بهمن ماه با هدف افزایش بهره وری و توسعه کسب و کارها با رویکردی نوین در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن اسدی در همایش دانش محور اظهار کرد: باید مقررات و قوانین را اصلاح و برخی را حذف کنیم، به عنوان مثال در عرصه قوانین مربوط به سرمایه گذاری نیاز به چهار و پنج مقرره و قانون بیشتر نداریم چراکه قوانین و مقررات دست و پاگیر هستند و با مقررات زدایی قطعا شرایط برای راه اندازی و ایجاد کسب و کار تسهیل می شود.

حذف مقررات دست و پا گیر زمینه حل مشکلات اقتصادی رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز ادامه داد: در رابطه با مسائل کسب و کار به خوبی شرایط کشور و وضعیت صنعتگران را درک می کنیم بدون تردید صنعتگران با مشکلات عدیده ای از جمله تورم، بی ثباتی و عدم امنیت اقتصادی، قیمت مواد اولیه و قوانین و مقرارت دست و پاگیری روبه رو هستند.

وی ادامه داد: امروز وضعیت اقتصادی و کسب و کار و بیزینس در شرایط بحرانی و بسیار سخت و طاقت فرسا قرار دارد و می توان گفت صنعتگران در چنین شرایطی در حال تلاش هستند تا بتوانند اقتصاد کشور را سرپا نگه دارند.

اسدی بیان داشت: کارهایی که توسط صنعتگران در این شرایط سخت انجام می شود مانند مسکنی برای علاج واقعی درد است اقتصاد و کسب و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچینگ رویکردی برای بهبود تولید و صنعت است

کوچینگ رویکردی برای بهبود تولید و صنعت است