مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-01اجتماعي

جاده های کرمانشاه لغزنده است/ تردد در محورهای کوهستانی پاوه با زنجیر چرخ


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: اگرچه تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان فعلا باز است، اما در اکثر محورها لغزندگی جاده را به دلیل بارش برف و باران داریم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: اگرچه تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان فعلا باز است، اما در اکثر محورها لغزندگی جاده را به دلیل بارش برف و باران داریم.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع بارش برف از صبح امروز (12 بهمن)، اظهار کرد: فعلا هیچ مسدودی در استان گزارش نشده و همه محورهای اصلی و فرعی باز است، اما با توجه به بارش برف و بارانی که در اکثر محورها داریم، جاده ها لغزنده و رعایت نکات ایمنی ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کرمانشاه شدت بارش را مربوط به محورهای اورامانات دانست و تاکید کرد: در هیچ محوری بجز محورهای کوهستانی پاوه فعلا نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست.

کرمی از آماده باش نیروهای راهداری از روز گذشته خبر داد و عنوان کرد: با توجه به ادامه بارش ها در روز جاری حدود 600 نیروی راهداری و 46 راهدارخانه سطح استان در آمادگی کامل به سر می برند.

وی با اشاره به اینکه 480 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین نیز برای برف روبی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی فراهم است، اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کرمانشاه لغزنده است/ تردد در محورهای کوهستانی پاوه با زنجیر چرخ

جاده های کرمانشاه لغزنده است/ تردد در محورهای کوهستانی پاوه با زنجیر چرخ