مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-01سياسي

اتمام حجت دادستان بوشهر به ساحل خواران/ مهلت 15روزه برای رفع تصرف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از بوشهر به نقل از دادگستری استان بوشهر، علی حسن پور از رفع تصرف 38 هزار و 400 مترمربع از سواحل در استان بوشهر خبر داد اظهار داشت: در 10 ماه گذشته حدود 38 هزار متر مربع از سواحل و حریم 60 متری دریا در شمال و جنوب استان بوشهر رفع تصرف شده است.

دادستان بوشهر گفت: تصرف اراضی 60 متری ساحل خلیج فارس در استان بوشهر در دستور کار جدی شورای حفظ حقوق بیت المال استان است و همه مسؤولان دستگاه قضایی پای این کار هستند تا رفع تصرف از اراضی 60 متری انجام شود.

وی با اشاره به رفع تصرف سواحل یکی از شهرستان های جنوب استان اضافه کرد: درشهرستان کنگان میزان 17 هزار متر مربع از اراضی ساحلی که تحت تصرف یکی از شرکت های دولتی بوده رفع تصرف صورت گرفته که با دستور دادستانی رهاسازی شد و اکنون مردم می توانند از آن استفاده کنند.

آغاز آزادسازی حریم 60 متری ساحل مازندران با حضور استاندار/ آزادسازی سواحل مازندران تا عید 1401 حسن پور در ادامه افزود: در شمال استان در شهرستان گناوه نیز از تصرف اراضی ساحلی در سه مورد جمعا به میزان 21 هزار و 400 متر مربع جلوگیری بعمل آمده که برخی از این اشخاص با گرفتن مجوز هایی در صدد ایجاد مستحدثاتی در اراضی 60متری دریا بوده اند که از اقدام آن ها جلوگیری بعمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت دادستان بوشهر به ساحل خواران/ مهلت 15روزه برای رفع تصرف

اتمام حجت دادستان بوشهر به ساحل خواران/ مهلت 15روزه برای رفع تصرف