مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-01دانش

پروتکل های ارتباطی در اینترنت اشیا با ماژول esp32


انجمن های علمی دانشجویی رباتیک دانشگاه صنعتی قم و دانشگاه خوارزمی کارگاه «آشنایی مقدماتی با پروتکل های ارتباطی در اینترنت اشیا با استفاده از ماژول esp32» برگزار می کند.

- انجمن های علمی دانشجویی رباتیک دانشگاه صنعتی قم و دانشگاه خوارزمی کارگاه آشنایی مقدماتی با پروتکل های ارتباطی در اینترنت اشیا با استفاده از ماژول esp32 برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه به صورت آموزش محور با تدریس دکتر مرتضی محجل – دکتری مهندسی کامپیوتر و استادیار دانشگاه صنعتی قم- در روزهای 4 و 5 اسفندماه برگزار می کند.

معماری اینترنت اشیا، آشنایی با امکانات برد esp32، آشنایی با افزونه PlatformIO، پروتکل UDP، پروتکل TCP، پروتکل HTTP، پروتکل MQTT، پروتکل coAP و پروتکل های سفارشی (customized)، سرفصل مطالب این دوره است.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شناسه @Afe_2000 پیام دهند.

اینترنت اشیاء یا IoT، سیستمی به هم پیوسته از تجهیزات رایانه ای، ماشین های مکانیکی و دیجیتال، اشیاء، حیوانات یا افرادی است که با شناسه های منحصربه فرد (UID) هویت یافته اند و از قابلیت انتقال داده ها روی یک شبکه بدون نیاز به تعامل انسان با انسان یا انسان با رایانه برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های ارتباطی در اینترنت اشیا با ماژول esp32

پروتکل های ارتباطی در اینترنت اشیا با ماژول esp32