مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-01سياسي

انقلاب اسلامی قدرت معنوی به امت اسلامی بخشید


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با پیروزی انقلاب امت اسلامی قدرت معنوی مضاعفی پیدا کردند.

- ، حجت الاسلام حسن باقری در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان شهید مدرس اردبیل اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل قدرت نرم انقلاب اسلامی را به سراسر جهان اثبات کرد و با این انقلاب بزرگ نگاه جدید به انسان، تفکر انسانی، جامعه و معنویت جایگاه اصلی خود را در جهان پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه مؤلفه های مادی گرایی و اومانیستی در تفکر رژیم شاهنشاهی موج می زد، خاطرنشان کرد: احیای هویت جهان اسلام، ارتقا بیداری اسلامی، بازسازی تمدن نوین اسلامی، تغییر معادله قدرت در منطقه، به چالش کشیدن هژمونی غرب مهمترین خصوصیات انقلاب اسلامی ایران است که دنیا را شگفت زده کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی امت های اسلامی در جهان قدرت معنوی مضاعفی را پیدا کرده اند، تصریح کرد: پرچمداری انقلاب اسلامی در جهان به دست جمهوری اسلامی ایران رخ داد و دنیا باید قرن ها اندیشه کند تا به محتوای الهی، اسلامی و دینی انقلاب ایران پی ببرد.

باقری امام راحل را اسطوره قرن در آزادی بخشی و نجات بخشی امت های آزادیخواه معرفی کرد و گفت: امام راحل با بنیانگذاری جمهوری اسلامی همگرایی منطقه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی قدرت معنوی به امت اسلامی بخشید

انقلاب اسلامی قدرت معنوی به امت اسلامی بخشید