مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-01پزشكي

ادویه ماکارونی شامل چه چیزهایی است؟


ماکارونی، یک غذای ایتالیایی است و از آن گروه غذاهایی است که در همه جهان طرفداران زیادی دارد و در جاهای گوناگون با توجه به فرهنگ غذایی مردم آن منطقه پخته می شود.

- این غذای خوشمزه و پرطرفدار، در ایران با شیوه ای گوناگون آماده می شود و ادویه هایی هم که در آن استفاده می شود، متفاوت است.

مواد لازم برای تهیه ادویه ماکارونی با گوشت و مرغ فلفل سیاه: یک قاشق چایخوری پاپریکا: نصف قاشق غذاخوری پودرسیر: نصف قاشق غذاخوری پودر آویشن: نصف قاشق غذاخوری فلفل قرمز: یک قاشق چایخوری پودر پیاز: نصف قاشق غذاخوری دارچین: نصف قاشق غذاخوری تخم گشنیز: نصف قاشق غذاخوری جوزهندی: یک عدد هل سبز: هفت عدد گلپر: نصف قاشق غذاخوری ادویه کاری: نصف قاشق غذاخوری زردچوبه: نصف قاشق غذاخوری پودر زنجبیل: نصف قاشق غذاخوری میخک: یک چهارم قاشق غذاخوری گرد لیموعمانی: نصف قاشق غذاخوری طرز تهیه ادویه ماکارونی همه مواد را آسیاب کنید و خوب مخلوط کنید.

در هر وعده پخت ماکارونی می توانید از یک قاشق از آن استفاده کنید.

بهترین زمان استفاده از ادویه ماکارونی همان گونه که می دانید، چنانچه بخواهید بوی خوش ادویه به مشام برسد، بهتر است آن را قدری تفت دهید، پس بهترین زمان استفاده از ادویه ها در ماکارونی، هنگامی است که گوشت ماکارونی را تفت می دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادویه ماکارونی شامل چه چیزهایی است؟

ادویه ماکارونی شامل چه چیزهایی است؟