مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-01اقتصادي

آغاز طرح بخشودگی بدهکاران صندوق رفاه


صندوق رفاه دانشجویان در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرح بخشودگی برای دانشجویان و دانش آموختگان خود اجرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد؛ طرح حمایتی عید تا عید ویژه دانشجویان و دانش آموختگان از امروز 12 بهمن ماه آغاز شده و تا 22 بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

دانشجویان و دانش آموختگان گرامی که از تسهیلات و وام های صندوق رفاه دانشجویان بهره مند شده و دارای اقساط معوق می باشند می توانند از مزایای طرح عید تا عید بهره مند شوند.

دانش آموختگان با پرداخت کل بدهی و بهره مندی از بخشودگی صد در صدی خسارت، پرداخت بدهی معوق و بهره مندی از بخشودگی 50 درصدی خسارت و تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوق سررسید شده می توانند از تسهیلات حمایتی صندوق بهره مند شودند.

همچنین دانشجویان که به واسطه عدم تعیین وضعیت بدهی در موعد مقرر مطابق با مقررات صندوق ، مجموع بدهی آنان به دین حال تبدیل شده است، در صورت واریز بدهی های نقدی (10 درصد، ودیعه مسکن و خوابگاه ) امکان تقسیط بدهی به تاریخ روز برای آنان فراهم می شود.

در صورت پرداخت یک جای کل وام ها در زمان پایان دوره دریافت وام و تعیین وضعیت بدهی قبل از پایان دوره تنفس 9 ماهه بدهکاران مشمول بخشودگی صد در صدی کارمزد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح بخشودگی بدهکاران صندوق رفاه

آغاز طرح بخشودگی بدهکاران صندوق رفاه