مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-01ورزشي

تیم شمشیربازی سابر اردبیل مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی را به دست آورد


رییس هیات شمشیربازی استان اردبیل از کسب رتبه سوم تیم سابر کانون شمشیربازی اردبیل در لیگ برتر شمشیربازی کشور خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس هیات شمشیربازی استان اردبیل از کسب رتبه سوم تیم سابر کانون شمشیربازی اردبیل در لیگ برتر شمشیربازی کشور خبر داد.

هادی صباغی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این تیم با انجام 13 بازی؛ 8 برد، 5 باخت و با 29 امتیاز به جایگاه سوم لیگ برتر شمشیربازی باشگاههای کشور در اسلحه سابر تکیه کرد.

وی با بیان اینکه تیم اردبیل در دور اول از هفته اول دور برگشت با نتیجه 45 بر 25 توانست تیم ماریابتن پاسارگاد رشت را از پیش رو بردارد، تصریح کرد: در دور دوم نیز تیم کانون شمشیربازی اردبیل با امتیاز 45 بر 32 بر تیم پرتو دنیز ارومیه غلبه کرد.

صباغی با بیان اینکه تیم اردبیل در دور سوم در مقابل تیم مس سونگون شکست خورد، ادامه داد: تیم کانون شمشیربازی اردبیل در دور چهارم با اختلاف 11 امتیازی تیم شهید شورمست ساری را با شکست بدرقه کرد.

رییس هیات شمشیربازی استان اردبیل اضافه کرد: در دور پنجم تیم اردبیل از تیم دانشگاه آزاد شکست خورد اما در دور ششم بر تیم بسیج گیلان غلبه کرد و به جایگاه سومی لیگ برتر کشور رسید.

وی با بیان اینکه ورزش اردبیل نیاز به سرمایه گذاری و جذب اسپانسر است، تصریح کرد: ورزشکاران اردبیل استعداد لازم را برای درخشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم شمشیربازی سابر اردبیل مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی را به دست آورد

تیم شمشیربازی سابر اردبیل مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی را به دست آورد