مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-01سياسي

وزیر کشور: برای مهار اٌمیکرون به یک صدایی و همدلی نیاز داریم


وزیر کشور با اشاره به لزوم مقابله با سویه اٌمیکرون گفت: امروز برای مدیریت و مهار این سویه خطرناک به یک صدایی و همدلی نیاز داریم و با همه ظرفیت در یک خط واحد در برابر این بیماری قرار گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در سی وسومین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزار شد با عرض تبریک ایام الله دهه فجر به همه ملت ایران، گفت: سویه اٌمیکرون مطابق برآوردهای کارشناسان بهداشتی از قدرت واگیری بسیار بالایی برخوردار است و متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد ابتلای بالای بیماری در کشور هستیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه برای کنترل امیکرون نیازمند تقویت رعایت پروتکلهای بهداشتی و تکمیل فرآیند تزریق واکسن در کشور هستیم؛ خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده مدارس و دانشگاههای کشور بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته اند.

وحیدی گفت: لازم است همه دستگاهها و نهادهای خدمت رسان در کشور اهتمام بالا به رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

وحیدی با تصریح این امر که ماسک به تنهایی حدود 30 الی 35 درصد ایمنی ایجاد می کند؛ گفت: در مکان های شلوغ و پر ازدحام استفاده از ماسک باید به صددرصد برسد تا دچار گسترش بیماری نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: برای مهار اٌمیکرون به یک صدایی و همدلی نیاز داریم

وزیر کشور: برای مهار اٌمیکرون به یک صدایی و همدلی نیاز داریم