مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-01اقتصادي

گزارش «آسیب شناسی صادرات محصولات کشاورزی منتخب» منتشر شد


«آسیب شناسی صادرات محصولات کشاورزی منتخب» عنوان گزارشی است که به همت مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران در راستای بهبود و توسعه تجارت بخش کشاورزی تهیه شده است.

- آسیب شناسی صادرات محصولات کشاورزی منتخب عنوان گزارشی است که به همت مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران در راستای بهبود و توسعه تجارت بخش کشاورزی تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال 1399 نیز مانند سال جاری تهیه شده بود.

گزارش اخیر شامل دو بخش (13 فصل) است، به طوری که در بخش اول مطالعه (فصل اول تا دوازدهم) تصویری از تجارت محصولات صادراتی شیر و خامه تغلیظ نشده، شیر و خامه تغلیظ شده، ماست، سیب، خرما، کشمش، زعفران، هندوانه، پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی در بازار جهانی ارائه می شود.

بخش اول بررسی روند میزان تولید، سهم صادرات محصول از کل صادرات کشاورزی کشور، سهم صادرات محصول از کل صادرات همان محصول در جهان، بررسی وضعیت صادرکنندگان بزرگ در جهان، بررسی روند قیمت و ارزش صادرات محصول، بررسی جایگاه مقداری و ارزشی صادرات محصول در جهان، بررسی وضعیت واردکنندگان بزرگ در جهان، بررسی روند تغییر شاخص قیمت تولیدکننده ایرانی با رقبا، بررسی جایگاه ایران در کشورهای مقصد صادراتی، مقایسه قیمت صادراتی ایران با رقبا در کشورهای مقصد، بررسی روند تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش «آسیب شناسی صادرات محصولات کشاورزی منتخب» منتشر شد

گزارش «آسیب شناسی صادرات محصولات کشاورزی منتخب» منتشر شد