مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:522022-02-01سياسي

تنها راه حل رفع مشکلات کشور توجه به فرهنگ دفاع مقدس است


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مهم دفاع مقدس در حل مشکلات جامعه گفت: باید با استفاده صحیح از فرهنگ دفاع مقدس راه را برای حل مشکلات جامعه هموار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس در سالن اجتماعات الغدیر استانداری با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: شهدا راه روشن هدایت کشور بوده و باید از این ظرفیت در راستای هدایت جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به نقش مهم دفاع مقدس در حل مشکلات جامعه گفت: باید با استفاده صحیح از فرهنگ دفاع مقدس راه را برای حل مشکلات جامعه هموار کرد و در این خصوص امام (ره) فرمودند جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت و این حاصل از خودگذشتگی ها در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان کمک مردم، نیروهای مسلح و رهبری امام (ره) و وحدت ایجاد شده در آن زمان توانستیم جنگ تحمیلی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و شهدا نیز با از خودگذشتگی خود مقابل دشمن ایستادند و اهداف انقلاب را پیش بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه حل رفع مشکلات کشور توجه به فرهنگ دفاع مقدس است

تنها راه حل رفع مشکلات کشور توجه به فرهنگ دفاع مقدس است