مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-01ورزشي

برای رسیدن به مدال بازی های آسیایی برنامه داریم


ظرفیت بسیار خوبی داریم که توانستند در لیگ شنا سکوهای بسیار را به خود اختصاص دهند و در صورت حمایت می توانیم در آینده مدال آوری کنیم.

- ایسنا/اصفهان مربی تیم شنا باشگاه اریس گفت: ظرفیت بسیار خوبی داریم که توانستند در لیگ شنا سکوهای بسیار را به خود اختصاص دهند و در صورت حمایت می توانیم در آینده مدال آوری کنیم.

گامر دیلانچیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت لیگ برتر شنا اظهارکرد: رقابت های این فصل لیگ برتر شنا با شرکت 12 تیم در جریان است، تیم اریس از اصفهان نیز امسال با ترکیبی از شناگران جوان و نوجوان در مسابقات حضور دارد که توانستیم عملکرد بسیار خوبی در دور رفت داشته باشیم و در کنار سکوهای قهرمانی که در بیشتر موارد داشتیم در پایان مرحله اول نایب قهرمان شدیم.

وی افزود: لیگ برتر شنا در 3 مرحله برگزار می شود که مرحله اول در دی ماه برگزار شد، در ماه جاری قرار است دور دوم و اسفندماه نیز مرحله پایانی انجام خواهد شد تا تکلیف قهرمان این فصل مشخص شود.

وی با تقدیر از مسعود جابرزاده، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اریس اصفهان گفت: با کمک و حمایت باشگاه شناگران اصفهانی توانستند در مسابقات ورودی المپیک شرکت کنند و بدون کمک مربی خارجی توانستیم ورودی حدنصاب B المپیک را کسب کنیم که به دلیل کاهش تعداد نفرات حاضر در المپیک حدنصاب B نماینده ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رسیدن به مدال بازی های آسیایی برنامه داریم

برای رسیدن به مدال بازی های آسیایی برنامه داریم