مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 18:222022-02-01سياسي

طرح جامع حاشیه نشینان کشور آماده ارائه شد/پیگیر ابطال مصوبه بخش شدن باسمنج هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از برگزاری سومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری مراکز استان ها در تبریز خبر داد و اظهار کرد: این نشست برای اولین بار توسط کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در سال 1398 به میزبانی این شهر شروع به کار کرد و دومین دوره آن در سال 1399 به میزبانی مشهد برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شاهد یکسری دغدغه ها و نگرانی ها در حوزه حاشیه نشینی در شهرها بودیم که لازم دانستیم در همین راستا این نشست ها را با هدف استفاده از تجربیات شهرهای مختلف در حوزه شهرسازی و حاشیه نشینی و اجتناب از تصمیمات جزیره ای برگزارکرده و از آزمون خطاها پرهیز کنیم.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: تلاش کردیم با همکاری اعضای شورای شهر و شهرداری کلانشهر تبریز و به پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی تبریز میزبان سومین دوره این نشست باشیم.

بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت تولید مسکن در سال های گذشته بیان کرد: دوره پرفروغی که در حوزه تولید مسکن وجود داشت مربوط به سال های 88 تا 92 بود که حتی در سال 92 حدود 800 هزار واحد مسکن در قالب مسکن مهر ساخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع حاشیه نشینان کشور آماده ارائه شد/پیگیر ابطال مصوبه بخش شدن باسمنج هستیم

طرح جامع حاشیه نشینان کشور آماده ارائه شد/پیگیر ابطال مصوبه بخش شدن باسمنج هستیم