مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 19:372022-02-01سياسي

آیت الله صافی گلپایگانی اقدامات ارزشمندی در دفاع از اسلام انجام داد


به نقل از معاونت فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجان پور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی درگذشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم مَوتُ العالِمِ مُصیبَهٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَهٌ لا تُسَدُّ رحلت مرجع عالیقدر، شیخ الفقهاء ولمجتهدین، حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی اعلی الله مقامه الشریف را به محضر مقدس حضرت بقیه الاعظم امام زمان روحی له الفدا، و نایب برحقش ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و ملت رشید ایران به ویژه به بیت شریف و خاندان مکرم تسلیت می گویم.

این عالم فرزانه در عمر پر برکت خود، اقدامات ارزشمندی را در سنگر دفاع از اسلام و قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد.

همراهی او با امامین انقلاب در نهضت بزرگ اسلامی، نقش برجسته او در استقرار، تثبیت و تحکیم پایه های جمهوری اسلامی، عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و دبیری شورای نگهبان و اقدامات ماندگاری که در تربیت عالمان و فرهیختگان در راستای ترویج معارف دین و تبیین اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام اموی و آمریکایی انجام داده اند در یادها و خاطره ها می ماند و بهترین ذخیره معنوی در نزد پروردگار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله صافی گلپایگانی اقدامات ارزشمندی در دفاع از اسلام انجام داد

آیت الله صافی گلپایگانی اقدامات ارزشمندی در دفاع از اسلام انجام داد