مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 21:272022-02-01سياسي

ضرغامی: باید به گردشگری که مطالبه بزرگ ملی است، پاسخ درخور دهیم


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری حق طبیعی همه آحاد ملت است و صنایع و مهارت ها و هنرهای دستی هم، مورد توجه مردم هنرشناس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیام خود به مناسبت پایان پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وپنجمین ملی صنایع دستی تهران گفت: نمایشگاه آغاز راه است و این تجربه موفق که نقش مهمی در آگاه سازی جامعه نسبت به ارزش های ملی، هویتی و تمدن متعالی ایران عزیز دارد، باید به شیوه های مختلف در استان ها آغاز شود.

در متن پیام سید عزت الله ضرغامی چنین آمده است:  پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران به پایان رسید.

  خوشبختانه رویکردهای جدید و نوآورانه، مورد توجه و استقبال کارشناسان و مردم قرار گرفت.

  هرچند محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، انجام برخی اقدامات مفید و دیدنی را از برگزارکنندگان سلب کرد، ولی با رعایت همین چارچوب، کارنامه متفاوت و قابل قبولی ارائه شد.

  از همه ی هنرمندان و فعالان حوزه های گردشگری و صنایع دستی، مدیران و مقامات ارشد کشوری، اداره کنندگان غرفه ها، همکاران استانی، مسئولان اجرایی، اصحاب رسانه، مهمانان خارجی و به ویژه مردم عزیزمان که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور گرم و اظهار محب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: باید به گردشگری که مطالبه بزرگ ملی است، پاسخ درخور دهیم

ضرغامی: باید به گردشگری که مطالبه بزرگ ملی است، پاسخ درخور دهیم