مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 21:572022-02-01دانش

معاون وزیر علوم: تشکیل دانشگاه های تک جنسیتی در هشت استان کشور


دانشگاه های تک جنسیتی در سطح کشور نیز اشاره ای کرد و گفت: این دانشگاه ها بر اساس نیاز خانواده ها برای حضور فرزندان در مراکز علمی تک جنسیتی در هشت استان کشور تشکیل شد که برخی از این مراکز از رشد قابل توجهی برخوردار شده اند.

- دانشگاه های تک جنسیتی در سطح کشور نیز اشاره ای کرد و گفت: این دانشگاه ها بر اساس نیاز خانواده ها برای حضور فرزندان در مراکز علمی تک جنسیتی در هشت استان کشور تشکیل شد که برخی از این مراکز از رشد قابل توجهی برخوردار شده اند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان کشور گفت: هم اکنون 60 درصد از جمعیت دانشجویی که حدود 2 میلیون نفر است در مراکز آموزش عالی تحصیل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ هاشم داداش پور عصر سه شنبه در آیین تودیع و معارف رییس دانشگاه کوثر بجنورد اظهار داشت: هم اینک بیش از سه میلیون و 200 هزار نفر دانشجوی مرد و زن در سراسر کشور تحصیل می کنند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 38 هزار نفر دانشجوی زن در دانشگاه ها تحصیل می کردند که نسبت به جمعیت دانشجویان کشور حدود 27 درصد را شامل می شد.

وی اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی در کشور در زمینه های مختلف پیشرفت هایی زیادی حاصل شد که زنان نیز توانستند نقش آفرینی کنند که حضور در مراکز علمی از آن جمله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر علوم: تشکیل دانشگاه های تک جنسیتی در هشت استان کشور

معاون وزیر علوم: تشکیل دانشگاه های تک جنسیتی در هشت استان کشور